Header Ads

Masayu Janda Kaya Cari Jodoh Malaysia 2017

Loading...
Loading...



Nama: Masayu Amran
Jantina: Perempuan
Umur: 30 Tahun
Agama: Islam
Status: Janda anak 1
Lokasi terkini: Sabah
Berat/tinggi: 46kg/170cm
Hobi/Kegemaran: Memasak, Membaca, Melancong
Pekerjaan: Admin (Ofice)
Cara untuk contact: Ramadania Mas Ayu
Tentang diri: Saya janda anak 1 seorang penyayang, penyabar, cepat mudah simpati,pembersih.
Ciri-ciri pasangan idaman: Seorang yang berumur sikit berfikiran matang, penyabar tidak panas baran, penyang, dapat membimbing saya, seorang yang sembayang,paling penting dapat menerima saya dan anak saya
loading...
Loading...

10 komentar:

  1. Bagaimana cara berkenalan dengan wanita cantik seperti mu?

    BalasHapus
  2. Bagaimana cara berkenalan dengan wanita cantik seperti mu?

    BalasHapus
  3. Salam Knal Yah :) Nih No WA aku (081222226486) biar bisa knl lbh dkat :)
    Ni Fb Aku https://www.facebook.com/appankz/

    BalasHapus
  4. Masayu amran available lg ke

    BalasHapus
  5. Masayu amran available lg ke

    BalasHapus
  6. Hai saya bain dari sabah ni no whatsap saya 0162048363 untuk masayu

    BalasHapus
  7. Assalam. Harap cantik lain2 belum tahu

    BalasHapus
  8. Assalamu Alaikum, wr,wb.
    Sy mau cari janda kaya yg muslimah
    Cantik imut penyayang suka Travelling bisnis woman / PNS

    BalasHapus